.

Het Souterrain



zaterdag 11 oktober 2014

Geluidsbarrierré van 7 seconde

Twee wekelijkse vrijdag avond lijkt een vaste race avond te worden in de Souterrain!

Gisteravond kwamen Jan-Willem (RacebaanInfo)  en Marc B (Circuit-Ommoord) weer racen. Half uur voordat ze kwamen had ik baanrecord wat scherper gezet om ze een beetje te prikkelen.

Jan-Willem had wat moeite met zijn eigen auto en nadat ik zijn auto had voorzien van lood op de juiste plekken op het chasis verbeterde hij doodleuk mijn kersverse baanrecord!  Mooi is dat!

Door geluidsbarrierré van 7 seconde!!!!

Marc B wint nipt de Crazy race van 10 okt!!

7 opmerkingen:

  1. Ik moet binnenkort ook jouw kant maar eens op gaan, rijden jullie altijd met targa florio auto's of mag ik een willekeurig racemonster meenemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles mag behalve met je locs over baan rijden haha. Locs mag je wel meenemen om te laten bewonderen 😎. Opzet Crazy Race is leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marc, ik wilde je naam als supertuner bevestigen met een snel rondje.. Het kan nog sneller. Ik zal mijn 917 ook voorzien van een Shark 22...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of ik met titel Supertuner blij moet zijn nu ik mijn eigen glazen in gooi haha. De shark22 is een goede optie. Een andere optie of een combinatie ervan is de tandwielverhouding aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen