.

Het Souterrain



zaterdag 23 maart 2013

Portable baan deel 7 (ander kleurtje)

Een portable baan maken valt niet mee daar ben ik nu wel achter gekomen. Probleem met grip heb ik nu verholpen. Waarschijnlijk te oude muurverf gebruikt (te veel verdund) enof het was niet mat genoeg van het goede merk. Voor Souterrain baan had ik van Histor Mat gebruikt, wat net dat ene beetje extra noodzakelijke grip verzorgd.

Voor de portable baan heb ik het nu opgelost door schoolbordkrijtverf wat ik nog had te vermengen met muurverf wat ik eerder gebruikte op de portable baan. Leuke nu is dat ik asfalt effect heb kunnen creëren doordat muurverf en schoolbordkrijtverf zich liet vermengen als soort vet en water. Zoveelste voorbeeld dat 'ontdekkingen' ontstaan door ongelukken of onbedoelde acties.

van dichtbij
 
Van afstand

Heb nu wel een volgende uitdaging en dat is voeding. Later meer.

3 opmerkingen:

  1. Van dicht bij heeft wel wat weg van banden sporen.
    Overzicht ziet er fantastisch uit. Goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super. Loop nu net tegen ander probleem (parallel poort reageert niet op power relay, automatisch stroom aan en uit) bendeden in kelder maar dat los ik vanavond wel op.

    BeantwoordenVerwijderen