.

Het Souterrain



zondag 6 januari 2013

2e Souterrain Cup (24 maart 2013)

Beste Slotracers,

heb veel aanmeldingen mogen ontvangen tot dusverre en heb datum kunnen vast stellen nav reacties. Datum  is geworden:  zondag 24 maart 2013!!

Nieuwe aanmeldingen worden helaas op de reservelijst worden geplaatst!

Aanmeldingen tot dusverre:
Zuffenhausen
- Porsche Harry
HenkG
- FerryFazzt
Frank103

- Steffer
RoadRunner
- Edje ( E&L Slotracing)
- Lars ( E&L Slotracing)
- Timon de Jong
Marc B
- Jesper
- Marc S


Voor mij en Marc een logistieke uitdaging om een goede (wedstrijd) dagindeling te maken. Maar dat gaat goed komen. Opper zelfs met het idee om een losse portable baan te frezen en in woonkamer te plaatsen zodat er voldoende afwisseling is (kelder en woonkamer) en op de dubbele haarspeldbochten kan worden geoefend (kwink naar Jan-Willem/Zuffenhausen over zijn beruchte "priegelbochtje links achterin").

Als jullie andere ideeën hebben over lay-out van portable baan , dan hoor ik het graag!!

Aangezien mijn arm nog in gips zit, moet ik 3-4 weken wachten met aanvangen ervan. Schat op 2 dagen werk max (incl frezen, verven en stroomvoorziening).  Had al langer idee om een eenvoudige portable te maken. Nu dus mooie gelegenheid ervoor.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marc, ik hoop dat je arm snel en goed geneest.
    Z'n portable baan is ook leuk als demonstratiebaan bij Koninginnedag en andere evenementen. Misschien kan je op deze manier mensen in de omgeving stimuleren om te laten zien wat een mooie hobby slotracen kan zijn.
    Ik wens jullie een prettige Souterrain Cup.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Alphons, heb eerder een portable gemaakt maar vond het te log en amper gebruikt (en uiteindelijk weggedaan). Nu wil ik een lichte variant maken met enkel baanstroken (hier en daar strips in frezen zodat auto's niet van baan vliegt. Gr Marc

    BeantwoordenVerwijderen