.

Het Souterrain



zaterdag 28 januari 2012

Italiaanse karretjes

Tja, wat voor scenery kan ik nog meer verzinnen met thema Targa Florio? Oftewel wat met italië (Sicilië) te maken heeft?

Uiteindelijk kwam ik tot conclusie dat italiaans ijs wel ergens in top 10 zal landen. Zodoende is een nieuw idee geboren voor een nieuwe scenery project. 

Googlen op ijskarretjes

Karton als basis voor ijskar

Wieltjes doormidden zagen
Motor aandrijving voor ijskar

Frame voor tentje solderen
Tentje van papier, wat 'decals' en kartelschaar voor randjes
En voilá. Italiaanse ijskar op kleine picknick weide
Komt een ander kaliber italiaans karretje voorbij schuiven!!

12 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit.

    ps jouw blog verschijnt op mijn blog niet meer onder de naam het souterrain maar met een punt zo dus .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Paul, bedankt. Apart dat puntje. Als ik naar andere blogs (bv Porsche Hary) ga staat tekst 'Het Souterrain' wel op. Bij jouw blog idd niet. Instelling van jouw blog?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, om de een of andere reden is de naam souterrain bij de instellingen op mijn blog veranderd in een punt. Heb het veranderd. Vraag me af hoe dit gekomen is??? Ik zie nl dat op de blog van Edje en Lars (E&L slotracing) jouw blog ook als een punt staat. Komt volgens mij door dat geklooi van Google de laatse tijd

      Verwijderen
    2. Dat komt omdat Marc zich ergens zo heeft ingeschreven op Blogger. Bij mij zie je de juiste naam, omdat ik dit handmatig op mijn blog heb aangepast.

      Verwijderen
  3. ok. Weet je toevallig waar ik moet zoeken?
    groet Marc

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het inmiddels ook veranderd. Geen idee hoe dat kan, misschien de Limburgse computers Paul?

    Leuke ijscocar heb je trouwens gefabriceerd.

    Groetjes,
    Edje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Ed, thanx.

    @Ed and all,
    een tip van Porsche Harry. Bij instellingen van je blog (in menu waar je nieuw berichten toevoegd, statistieken beijkt, blog ontwerp kan aanpassen etc) kun je bij basis instellingen een titel opnemen. Die was bij mij leeg (geraakt?). Is nu bijgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende IJscokar overigens, ga je deze nog voorzien van een electromotor en slepers? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er gaaf gemaakt! Volgens mij kent jouw creativiteit geen grenzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ijscar race!! Is een idee maar dan moet er behoorlijk wat aan tuning gedaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen