.

Het Souterrain



maandag 9 januari 2012

Deelnemerslijst Souterrain Cup 25 maart 2012

Voorlopige deelnemers lijst bestaat uit:
Ben blij met deze imposante deelnemerslijst met gevestigde namen uit het slotrace blog wereldje. Helemaal mooi is dat zowel het verre zuiden, het verre oosten, rijnmond, midden nederland en nood-holland is vertegenwoordigd!  Een mooie geografisch spreiding van nederland dat een cup waardig is, haha!  Heb er nu al zin in!

Even afwachten hoe het allemaal verder gaat ontwikkelen. Met MarcB wil ik nog een wedstrijd regelement opstellen hoe rijder zich tot winnaar van Souterrain cup kan laten ´kronen´.

Ideeèn, suggesties hiervoor zijn welkom.

Zie Link hoe het allemaal ook weer begon en Reglement.


groet
Marc

4 opmerkingen:

  1. Hey Marc,

    Datum staat genoteerd in de agenda. Ik vind het ook leuk om een aantal andere bloggers persoonlijk te leren kennen en met/tegen ze te racen

    Tot dan

    Groeten,

    Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem aan dat we wel de hele dag bij jouw zoet zijn. Er moet uiteraard ook wat gedronken en gegeten worden. Hoe gaan we dat regelen? Mijn voorstel is om de kosten hiervan te delen.
    Ik ben in ieder geval van plan om (op mijn kosten) een paar echte Limburgse vlaaien voor 's morgens bij de koffie mee te nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Paul,

    Marc en ik zijn bezig om programma op te zetten. Kosten lunch en iets warms/simpels) en drinken neem ik voor mijn rekening. Jullie maken reiskosten en zo. Maar meenemen van lokale gerechten zoals vlaai is natuurlijk super! Kom er gauw op terug!

    BeantwoordenVerwijderen