.

Het Souterrain



zaterdag 3 december 2011

Marc en Jesper (Circuit Ommoord) op bezoek !

Marc en Jesper beginnen inmiddels vaste bezoekers van de Souterrain te worden. Augustus van dit jaar hebben ze mijn baan getest (verslag aug 2011). Na twee maanden niets te hebben gedaan, heb ik draad weer opgepakt met verwerken van scenery. In twee weken tijd heb ik mijn baan van een nieuw 'jasje' voorzien.

Gisteravond hebben we tot in de kleine uurtjes de baan onderhanden genomen. Nemen van enkele foto's kon natuurlijk niet achterwege blijven. Zie hier de resultaten!

Stoere auto's
 
Klaar om haarspeld bocht in te rijden

Nieuwe serie races, met andere auto's

close up van ronkende motoren

Klaar voor start!

letterlijk in de 'netten' hangen kon Marc B niet nalaten

Van andere kant bekeken.

Start in volle glorie

Van andere kant

Snelste auto van de avond samen met de Mosler

Ferrari 360 door gaas gefotografeerd


Bijschrift toevoegen

Nog een fotootje

Nieuwe race serie met weer andere auto's
Stand van zaken (snelste ronde tijden, race, 5min race en 10 ronden race )
Ten opzichte van augustus zijn we bijna 2 seconde sneller op de snelst ronde. Ben van overtuigd dat we de volgende keer onder de 9 seconder gaan duiken net als bij vorige baan |(snelle tijden). Gisteren hebben we 5-6 uur geraced en baan is nu beter ingereden getuige de bandensporen die zijn achtergelaten en de nieuwe rondetijden. Schat dat we bijna 800 rondjes hebben gereden 

Oja, Marc B (Banden fabrikant Brevoord) nogmaals bedankt voor de nieuwe set bandjes!! Ze zijn SUPER!!!!!

9 opmerkingen:

  1. Jonge jonge wat heb je er weer wat moois van gemaakt. En je foto's worden ook steeds beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is een classic cup voor` thuisrijders` een idee???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. classic cup voor "thuisrijders" op jouw baan lijkt me een leuk idee. Zou daar best aan mee willen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Classic cup, count me in! Lijkt me leuk

    Was weer een ontzettend leuke en gezellig avond/nacht. Wat kan de tijd toch snel voorbij gaan als je het naar je zin hebt.
    Maar goed dat je die netten hebt gemaakt in die bocht, ze hadden mijn Slot.It goed opgevangen hahaha.
    Vond het wel een ontzettende verrassing dat ik onder de 10 seconden ben gekomen met die Ferrari (ProSlot met Slot.It onderdeeltjes), was al filnk aan het pushen met mijn NSR Porsche en Slot.It Sauber-Mercedes en daar lukte het me niet mee.

    Wat werken mijn bandjes goed op jouw baan trouwens, ben er zelf van onder de indruk.
    Ow ja, het is Brevoord ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marc, heb jij nu trouwens genoeg bandjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hi Marc, vorlopig genoeg. Maar als we weer iets afspreken wil ik wel graag een setje van 10 bandjes. Heb iets van 20 auto's waarvan 10 veel mee raced. Hoe zit dat met vergoeding? Laaatste set heb ik nog niet verrekend!?

    En als Classic cup Souterain doorgaat dan kunnen we jouw bandjes verplcht stellen tegen een vergoeding uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vergoeding, tja, jij bent goed met aankleding van een baan, misschien dat je daar iets leuks voor kan verzinnen voor mijn baan zodra deze in dat stadium komt?

    Ik wil de bandjes voor de classic cup wel sponsoren hoor, geen probleem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, vergeten te vragen: 10 slicks zoals je er nu ook al een paar van hebt?

    BeantwoordenVerwijderen