.

Het Souterrain



donderdag 2 december 2010

Domus kits (deel 1)

Was van begin af aan niet tevreden over mijn start/finish (licht) brug.  Vond het een beetje afsteken op de baan. Tijdje terug kwam ik al in aanraking met Domus Kits. Een merk waarmee je met mini baksteentjes gebouwen kunt bouwen. Zowel vanuit standaard pakketten of losse steentjes. Dat laatste heb ik gedaan ivm schaal1:32.  Zie http://www.hobby-en-modelbouw.nl/nl/dept_1500.html voor meer informatie.

Spullen besteld via internet en afgehaald in Katwijk (15 min rijden)

Foto van mijn oude start/finisch (licht) brug

Body gemaakt van karton en verstevigd met mdf

En metselen maar

Fundering van trap gemaakt

Even op de baan uitproberen


Ben nog (lang) niet klaar. Verlichting inbouwen, muurtje doormetselen en afwerken op de baan. Omdat baan schuin afloopt moet ik nog steentjes onder metselen en schuine maken door te vijlen.

Wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. Alhoewel je ziet dat metselaar niet je beroep is vind ik dit toch wel gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen