.

Het Souterrain



donderdag 25 november 2010

XLR (Steffer) proof

Als goed is komt morgen avond Steffer (Slot on the Attic) langs om te racen. Had mijn baan nog niet voorzien van XLR aansluitpunten. Aangezien meeste (thuis)racers (en dus Steffer ook) met XLR pluggen racen ontkom ik er niet aan om bijn baan ook XLR (Steffer) proof te maken.

Van de week bij elektronica boer XLR aansluit punten gekocht en vandaag in elkaar geknutseld.
Soldeer (materiaal) rommeltje
Gaten boren en voilá
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk veel (veel) eerder had moeten doen nu ik het gemak merk van in en uit pluggen van mijn regelaar.

2 opmerkingen:

  1. Het gemak dient de mens....en ook de slotracer. Goed gedaan! Ik ben erg benieuwd. Ben afgelopen week ziek thuis gebleven en nog niet helemaal beter maar dan heb ik een excuus vanavond als ik niet zo snel ben....hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat excuse accepteer ik. Niet als draadjes in auto los vliegen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen