.

Het Souterrain



maandag 11 oktober 2010

Nederlandse Slotrace blogs gevolgd vanuit JAPAN!!!!

Zat vanavond te kijken naar de statistieken van mijn blog. Het viel me op dat ongeveer 60 keer is gekeken vanuit Japan afgelopen periode. Ben op onderzoek gegaan en kwam terecht op een japanse blog.

Via google vertaler japans vertaalt naar nederlands en wat schets tot mij verbazing. Aantal bekende blogs zoals Twenttracken, Porsche Harry en Slot at the attic wordt gevolgd vanuit Japan! Ook mijn "Het Souterrain" zat er tussen wat gegevens uit statistieken verklaarde!

Vind dit erg leuk!! Ga komende dagen kijken of ik contact kan leggen met japanse blogger.

Overigens kon ik op blog mooie foto's terug vinden van old timers!




Zie japanse blog http://d.hatena.ne.jp/gianni-agnelli/

6 opmerkingen:

  1. Wereldberoemde bloggers dus!

    Mag ik (een keer) jullie handtekening?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwestie van tijd waarschijnlijk voor er een japans - race track / cars merk komt dan denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handtekening is te regelen. Je hoeft niet de ladder hiervoor op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het ook al gespot, bijzonder om de eigen naam te herkennen tussen al die Japanse tekens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt, zie ik ook regelmatig voorbij komen. Volgens mij had HenkG contact gehad. Sindsdien bezoekt hij al ons aan elkaar gelinkte bloggers....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. da's de verklaring. Het gaat sneller dan tam tam haha!

    BeantwoordenVerwijderen