.

Het Souterrain



zondag 24 maart 2013

Souterain Cup 2013 (resultaten)

Alle 12 deelnemers van vandaag in 'pole postion'

De prijzen voor no 1,2 en 3
De eindklassement Souterrain Cup 2013
De Hot laps van vandaag (automatissch bijgehouden door Laptimer)
Bijgewerkt op de Top Gear "Hall of Fame"

Hall of Fame bewijst maar dat niet altijd degeenen die de snelste ronde tijden rijden altijd hoog eindigen in eindklassement (bv Steffer is heel hoog geëindigd evenals Edje ook hoog),

Er zullen nog blogs volgen verwacht ik zo beetje. Zeker van mijn kant. Wil iedereen bedanken voor de super gezellige dag. Bedankt ook voor de schitterende Porsche 907 K Targa Florio 1969!! Voor de bolletjes 'Epo', Polythuraan bandjes, Vlaaien etc.! Hoop niet dat ik iemand vergeten ben!

Echte verse vlaaien uit Limburg

Ipv EPO iets echt gezonds!

De beruchte fameuze bandjes van MarcB! En nu in het GEEL!!!!!!!

MarcB Himself

De nieuwe aanwinst vanwege het organiseren van de Souterrain Cup (Porsche 907 K)

9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marc, ik vond het weer een zeer geslaagde dag, jij en je vrouw bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was een hele mooie dag! Goed georganiseerd, super gezellig en hele aardige mensen.

    Volgens mij kloppen die hot laps niet. Ik heb sowieso een aantal keer onder de 10 sec gezeten en Marc B zat een enkele keer op 9.3 sec. Maar goed, dat zijn details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Timon, zal lijst nog eens controleren. Wellicht teveel uitgefilterd (bestand van afgelopen 2 jaar!?) of er zit een max records aan waardoor andere (langzamere) tijden niet op lijst kwam (dat verklaart 9,3 van MArc niet).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat Timon gelijk heeft. Ik heb Edje in zijn laatste race geregeld 9.5 en 9.6 zien rijden. En tijdens mijn laatste race heb ik jouw zelfs een keer horen roepen "allemaal onder de 10". Maar goed, ik heb zelf niet op de tijden gelet, vind ik ook niet belangrijk.

    Uiteraard hartelijk dank aan jouw en Annemarie voor de gastvrijheid, Marc B voor de bandjes en hulp bij organisatie, JW voor het verzorgen van het cadeau en verder iedereen voor de gezellige dag.
    Verslag op mijn blog verschijnt in de loop van de week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Timon heeft gelijk. Heb ook 9.6/9.7 gereden.....maar maakt niet uit. Heb weer een topdag gehad!! Blijft een leuke baan om te rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marc en Annemarie het was weer een hele leuke happening.
    Wederom een zeer geslaagd evenement. Succes met herstel van je "mobiele" baan, maar dat lukt jou wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Timon, Steffer, Paul
    heb oorzaak gevonden (denk ik). Voor elke heat wordt een HTML dump gemaakt in een IE browser scherm die je op OK moet klikken voor opname in hotlap bestand (excel). Alleen de eerste ca 12 heats heb ik opgeslagen en daarna niet (niet wetende dat het nodig was voor opslaan in hotlaps bestand) heb ik IE browser scherm steeds weggeklikt!. Volgende keer beter.

    @FerryFAzt
    Ga even paar maanden aan fietsen concentreren. Mobiele baan ga ik later aanpakken. Nu even geen prio voor mij.

    @Paul
    met allemaal onder de tien bedoelde ik dat 3 rijders in de desbtreffende heat op drie verschillende sporen allemaal een keer onder de 10sec reden (niet alle rondes).

    BeantwoordenVerwijderen